I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 5, 2010

pabile aku diperambuskan



rentetan komen yg aku nak paste kat sini:

R: hahahahhaa....aku saja jer...org lain leh tunjuk,aku pun nak tunjuk....kata2 yg sungguh mendalam...hahahahahaha

siahpenyek: bkn mndalam kata2 ko tu...tp cetek ader ler... dh ade org nk tayang body,ko pun beriya nk tayang body gak..bguslah.....wat la lg...bls membalas..

Z: huhuhu..nak tunjuk tough erk?haha

R: xda arrr saja nk mengajin m***** 2,..aku baru balik gym masa nie,aku dah berambuskan rem haha,aku xsuka orang mcm 2

-----------------------------------------
aku telah diperambuskan...leh pakai ker perkataan mcm tu??huhuhuhu...

kisahnyer begini,pabile aku dengan selamba derk nyer sound pd seorg bdk kat facebook,yg bpangkat adik² aku jer.....individu tsebut seorang lelaki....sakit dada tengok bdk2 remaja skang....aku tidak lah bermaksud adik aku seorang yg baik budi & perangainya....masing2 ade 'nakal'nya......tp aku terpanggil nak sound direct ape yg dia dh buat...maybe dia rase dia betul...xder salahnya...tp,aku sebagai kwn yg bpangkat kakak pd dia rasenyer aku berhak dan btanggungjawab nak tegur ape yg dah dia buat.....

ntah mane rase malu seorang manusia islam....suka2 dia jer publish gamba dirinya yg tidak berbaju,menampakkan susuk tubuhnya,WALAUPUN dia masih bseluar.....iyer,aku paham...aku mengerti itu masih aurat bagi seorg lelaki....tp,tidak sopan bagi seorang lelaki mempamerkan susuk tubuhnya pd umum sehingga boleh menimbulkan fitnah dan kata-kata dr org luar......soryla aku ckp begini...mungkin lelaki tbsebut adik korg.....tp,aku memang berhak menasihatinya bukan???atau adakah aku seorang yg suke jage tepi kain org??suke nak ambik kisah org buat??ataupun aku ni penyibuk nak menasihati org???eeerrrmmmmm

nilaikan lah sendiri...aku x kisah ape org nak nilai...or ape bdk tu nak nilaikan pd diri aku...sbb aku rase malu dia mempertontonkan dirinya sebegitu rupa pd umum.....dia org kampung aku,dia mcm adik2 aku gak....aku minta maaf jika cara aku menegurnya salah.....

maka slpas kejadian td,dia telah me'remove'kan aku & mem'block' kan aku dr fren list dia....terima kasih di atas tindakan anda yg amat aku hargai....mate aku tidak lg akan sakit mlihat benda2 yg wat aku makin sedih dgn anak muda sekarang ni..

No comments:

Post a Comment