I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 22, 2011

hampir tiba..

ko akan menangis tak nanti siahpenyek??
maybe kot...bukan maybe lg,AKAN kot...huhuhu...
ko mesti syg nak lepaskan diorang kan....
memang la syg....syg nak tinggalkan kerja yg dh nak masuk 9tahun dah pun...
jodoh aku sampai sini jer dengan diorg kot....uhuks...
tiada pilihan lain ker?
hhhmmmm....yang aku nampak...tiada....
aku hanya nampak 1 cara ni jer yg terbaik untuk keluarga aku....
agaknyer kan siah,macam mane hari terakhir ko nanti eerkk??
entahla....tak dapat nak bayangkan....yg pasti aku akan sedih....
apsal ko pasang lagu sedih tu??huhuhuhu...
huhuhuhu...kebetulan la plak...sambil aku menulis ni lagu china yg sedih....nyanyian Alien Huang : Disdain....ntah ape maksudnya...tp,irama nyer sayu semacam jer....uhukss..((layan jap))

ape yg ko nak tinggalkan
utk diorg semua siah??
aku skang tengah terfikir nak wat gift utk semua...lgpun tak ramai...
at least,diorg ade ssuatu dari aku...
siah.....nanti ko mesti akan rindu suasana macam ni kan???
semestinya!!!aku akan merindui semua-semua ni....walaupun hati & mulut kadang-kadang meluahkan ketidakpuasan hati....tapi,bos baik ngan aku....
dari gaji aku RM1,300.00 9tahun lepas...sampai tangga gaji sekarang.....
aku tak rasa semua bos akan baik macam ni....
huuuuuuu..!!!!
..................................................................................................
........................................................
.........................................................................
kenapa siah??
hhmmmm....leh tak,aku tak nak adakan farewell utk aku nanti??
kenapa plak??
uhuks....aku tak sanggup....aku takut aku tak dapat tahan sebak....
aku paham.....hati kamu mudah tersentuh kan??
a'aahhhh...aku tak sanggup nak lihat muka seorang demi seorang masa tu......
................................................
............................................................
....................................
kuatkan hati siah....
diorang semua tetap akan ada dalam kenangan kamu....
yup......diorang semua akan jadi kenangan aku.....

1 comment:

  1. jgn lupekan saye yer.. bukan siah jer yg memikirkan macam mane rase khilangan.. saya juga.. sape nk dengar luahan saye nnti?? sape nk tenang kan saye nnti ble saye sdih?? sape yg sanggup share kan prob ngn saye?? hilang sudah seorang teman, kakak, peneman yg slame ni bnyak bg pertolongan.. walaupun baru setahun jgung ngn kamoo.. bnyak kenangan.. miss u siah.. nnti jgn lupee updated blog yer.. love u.. oxox :(

    ReplyDelete