I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 14, 2011

Kini kembali...mungkin hanya sebentar

aku kembali selepas hampir 5 bulan tidak munculkan diri disini......alhamdulillah,aku selamat melahirkan bayi perempuan ( jauh dari ramalan ramai org )....ape yg aku harapkan,sperti ibu2 yang lain.....semoga anak aku mnjadi anak yg bijak pandai,solehah, pandai jaga diri & hormat org lain........

hari ini juga aku dah memblacklist 'tuan manager' dr facebook aku,dan rupanya dia sudah mremoved aku dr frenlist dia......aku tak pernah cari pasal dgn dia,tapi sejak aku bkerja tak sampai satu tahun lagi dia sudah mula mencari pasal dgn aku hanya pasal benda kecik,iaitu cuti raya......dari saat tu smpai sekarang,aku memang 'kurang' skit dgn gelagat,tindakan & tutur kata 'tuan manager' sehinggalah ke saat ini.....

'imam terlampau'.......hahaha...lawak,mngapa akalnya begitu cetek...dan mengapa dia berubah watak pabila berdepan dgn rakan masjid dgn wataknya ketika di ofice....malas aku nak meleret pjg kat sini.........sebab 'tuan manager adalah seorg pengskodeng yg sgt bjaya.....

sekian,terima kasih....

No comments:

Post a Comment