I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 21, 2009

kenapa awal sgt?

"awalnyer ko wat??ko nyer mjlis bln 5 ler..lambat lg"

yupp....knape aku wat awl sgt??sbbnyer,keje remeh² mcm ni semuanya aku kene buat seorg diri...nak harapkn akak²,eerrmmm....mimpi aje la aku rasenyer.....nak x nak,aku msti ikhtiar sndri gak,brusaha & bdiri ats kaki sndri.....tak kan ler aku nak mnta tlg mak....iskh...ksian mak....x kan ler aku thegeh² nak mntak tlg member....diorg pun ade keje diorg sndri...selagi tgn yg Allah beri ni leh bkeje,kite gunakan la sebaik mungkin...keje yg leh aku wat sndri,lebih baik buat sndri....jgn nak mngusahkan org.....x baik kite slalu nak mngusahkan org kan??

sebulan fokus 1 keje,kire okla kan???cnderahati & kad kawin leh didulukan....lg 3bln baru aku kene fokus yg lain,cthnyer mak andam,brg hantaran & hiasannyer lg,bilik aku lg.....tak kan ler aku nak buat saat² akhir semuanya....betul tak??hehehehee

x nak meriah sgt,ckupla semuanya bjln dgn baik & lancar...kite mmberi,biar semua merasa....x nak ade ungkit mngungkit pabile mjlis bjln....biarlah sederhana tapi org puas ati....itu niat aku....aku harap,korg paham situasi aku.....aku bkn beriya atau excited sgt,cume nak puaskan hati kwn dan org yg dtg juga.....biar tetamu yg dtg mlangkah pergi dgn penuh ksyukuran & tiada rase ketidakpuasan dlm ati kecil mereka.....nak mereka semua tsenyum.....tsenyum dgn pnuh ceria...

No comments:

Post a Comment