I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 8, 2009

Lilin Hiasan

kat sini aku letak gmba² cenderahati yg maybe leh dijadikan rujukan pd yg ingin melangsungkn pkahwinan...semuanya perlukan kerajinan tangan korg...heheehhehe...aku dpt pics2 yg cntik ni dr pelbagai blog & web....thanks & kredit pd seme yg bkongsi idea...dgn ini aku mnta izin la pd semua eerkk...sori pd tuan punyer gmba,andaikate nmpak aku publish kat sini,sbb sblum ni aku just save utk koleksi & rujukan aku sndri...

koleksi : LILIN







ni slh 1 idea yg aku nk wat utk doorgift...aku dh survey (dlm internet) lilin silinder ni 1unit (4cm x 5cm) dh cecah RM1.40 satu....mahal tu...tp aku blum survey lg kat kdai2 yg ade skitar s/alam ni....romantika and hot market pun aku pnh nmpak lilin slinder ni....utk beli dlm kuantiti yg byk,perlulah berbaloi & aku x nak la terlampau mmbazir...

No comments:

Post a Comment