I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 9, 2010

Masih tentang persiapan

nmpak gayenyer dh jarang ler blog ni aku tinggal jejak....dgn bz di opis,time nak raye cine ni biase la.....time2 gini la kitorg kene chase payment dr client....huhuhu...dgn supplier pun chase payment dr kitorg....dpt client yg ok,smooth la payment diorg...bsabor jer la.....

keadaan bilik kat umah pun lebih kurg bseleraknyer....harap2 xder la member2 yg dtg umh dlm waktu sebegini....segan wweeiihh aku,mmg bselerak abis.....stiap pnjuru ade bnda2 yg bkaitan souvenir utk wedding aku nnti....



bile tgk countdown aku tu,makin risau dibuatnyer....InsyaAllah,aku cube yg tbaik.....itulah yg aku harapkn.....lg2 bile aku tgk checklist yg aku wat dlu,lg ler bdebar2......itu blum...alamak,ni blum.......fffuuuhh!!!!tarik nafas...lepas........cool....btenang.......jgn serabutkan akal pikiran........yakin mampu....yaapp!!!aku yakin aku mampu buat......

No comments:

Post a Comment