I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 4, 2010

....Tahun Baru...

cpt jer...ari ni dh 4hb januari 2010.....smoga hari² mendatang aku ldpt alui dgn sukses...smoga smuanya dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur......hari terakhir 2009 aku abiskan di kampung....berat rase nak tnggalkn kg.....penat nak mulekan ari baru di bandar mcm ni.....x baik mngeluh & x guna aku terus mengeluh...yg pasti,aku msti truskn hari² akan dtg seperti biasa..kerja perlu diteruskan......

sepanjang berada di kampung,aku byk habiskan mase dirumah dgn membuat favors utk wedding aku....bakal mak mentua tau aku balik,rajin plak dia singgah dtg bersantai kat umah...hahahaaa...alhamdulillah & semoga kemesraan bakal mak mentua tnjukkan akan terus mekar dlm keluarga aku....mlm ari pertama aku balik jer,bakal mak mentua suruh aku dtg umah dia....so,aku dtgla dgn mak aku....x elok dipandang org kg & jiran tetangga,anak ppuan dtg ke rumah tunangnyer di malam ari seorang diri......hehehehee..sbb tu aku bawe mak aku gak....ecceehh...nak cover line ler tu....hahhaaaa...

.....................................
aku : mak....ari tu ana mimpi api marak sgt...pokok terbakar...yg ana dpt rase,bunyi api tu memg marak sgt....ana rase bahang panas api tu mak...lps tu,ana ambik air padam.....api tu dpt padam.....

bbrape ari lps mimpi tu,ana mimpi tanah tukar jd ais mak....ais batu betul.....

mak : ape maknernyer???

aku : ntah la mak.....x reti nak tafsir....kalu ikut logiknyer,mimpi api marak tu mcm ade ssuatu ptelingkahan @ pgaduhan atau lebih kurg mcm tu la.....then api tu dpt dipadam maknenyer pmasalahan tu dpt diselesaikan....

yg psl ais tu plak....x tau...kalu yg ana tau,mimpi berkaitan air ni maknenyer rezeki....ais,x tau ler plak...heheheheee

mak : eeerrmmm.....((mak pandang muke aku.....lps tu mak bkata))
mak pun bru² ni ade mimpi.....ayu dtg jumpe mak....menangis merayu² ngn mak.....dia kate dia nak jmper kamu minta ampun......ayu dtg jumper mak berlutut nak mnta ampun.....

aku : hhaaa????iyer ker???harap² la mak.....biarlaa.......1 ari,Allah akan buka gak jalannyer.....

No comments:

Post a Comment