I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 16, 2010

Hana Tajima & Irine Marcello

irine yg comeiii

hana stylecovered yg cunn...

aku sangat suka melihat perempuan yang cantik....cantik bertudung,cantik bergaya dan comei walau mcm mane pun aksi dan reaksi wajahnya.....perempuan ini perlu bersyukur sangat² di atas kecantikan yang telah Allah berikan.......

sekarang ini, aku sentiase mengikuti dua wanita cantik ini....sorg dari melaka iaitu Irine Nadia Marcello dan sorg lagi dari mix jepun & omputih,Hana Tajima.....boleh aku katakan,mereka berdua ini amat pandai bergaya ala muslimah....sopan dan yang penting tidak seksi....aku sukakan wajah mereka...aku sukakan gaya mereka......aku sukakan kecomeilan mereka...hehehe

2 comments:

  1. awk cuba try sear...aqish basir...
    dia pon cun gak..blog ni best...qisgudgurl.blogspot.com...kalo tak silap la,

    ReplyDelete