I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 15, 2010

paper lantern




thnks pd mmber2 yg sudi kasi idea & komen kat facebook bile mane aku tnye kat diorg psl lantern ni....

aku dh survey pd blog yg dberi...tp,kaler yg aku nak tiada...huhuhu...

aku survey lg tmpat lain...then aku tgok dkat ebay...yg paling murah aku dpt,around RM66 dlm tu ade 10unit...postage free...kire murah lah kan??tp,yg sadisnya...brown kaler x der..ijau dh ade dh.....huhuhuhu...nak jer aku ambik ijau & putih...setel prblem...tp,aku risau aku ralat dikemudian ari...so,aku keep dlu yg kat ebay tu...

then aku godek2 lg...jmper dkt indon....aku send emel,tanye....org tu reply,"bisa aja....ckp aja nak warna ape,dan bile keraiannyer"....dia kasi aku katalog.....cntik2 design dia..tp aku nak rounded ajer....bile ditukar ke RM...1 lantern = RM12...tu blum masuk postage....harganya mahal skit sbb bkn gune kertas,katenyer gune kain ape ntah.......tp mcm kertas gak la.....cantik,mmg nmpak handmade sgt2......

last²...aku search DIY...hahahhahaha!!!!aku rase nak buat sndri jer....ari tu msuk faber castell kalu x silap,ade kertas yg very d nipis...hehehhee....ikut kpale sengal aku ni,leh jer aku gune paper tu.....kalau x mencuba,mcm mane kite nak tau kan???dan ikut logik akal aku,pabile kertas yg ringan digunakan,maybe kalau kene tiup angin tu,agak x cantik skit lanternyer...hehehhee....so,maybe aku akan akan letak dlm 5lantern dlm skali ikat....wat mcm buah anggur tu.....leh ajerr...kite yg buat bnda tu,bkn bnda tu yang buat kite...hehehhehee...

chaiyok2....selamat menDIY.....x rugi utk mncuba...itu yg ade dlm minda aku......

No comments:

Post a Comment