I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 3, 2010

pertemuan selepas perpisahan

tumpang gembira tgk member lame bborak slpas berbelas tahun x bjmper...masing² bgurau senda,imbau pelbagai kisah lame....dh hampir 1 thn operasi aku menjejak kwn2 lame,ape yg leh aku katakan....aku berjaya....tahniah siah!!!

pabile aku jadi org tgh pd pertemuan tu pun,aku dh ckup gembira...member baik dr kecik,jiran sebelah umah bjmper smuler....ape yg aku leh bayangkan,senyum & kegembiraan dr wajah masing2...walaupun ade gak,insan yg mcm cube mendiamkan diri dari operasi jejak kasih tu.....aku x pasti kenapa....aku lihat dia mesra
bsama kwn² yg lain,tp mcm tak excited pabile jumper sahabat yg lg lame,sahabat 1 kampung bahkan kwn2 1 kelas dlu.....tak per la...maybe adela tu sebabnyer....asalkan niat aku tercapai sudah....ade beberapa nama lagi yg akan terus aku mencari...mane hilangnya pun aku x pasti....bagaimana lah mereka sekarang agaknyer eerkk..

No comments:

Post a Comment