I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 9, 2010

bile dia jd penghasut...

dia : amik cuti esk blh?hehehe

aku : x leh...syg nk ayg kene brenti keje ke?

dia : haha..kata je mu takut kat pen ((hahahaa...kalu pam baca ni,mau dia kecik ati..ade ke pen dia panggil))

aku :ceh!!xder maknenyer...bln ni diorg nk wat appraisal lerr....bonus skit ker byk ker,naik gaji ke idak...hujung thn nk thn bru cina ni kene jd baik skit...huhuhu

dia : hehehe..mu kan pegnen..ada xcuse skit..lgpun kn ank angkat bos..hahaha

aku : huh!sengal...byk ler mu...
---------
tetap x leh nak cuti loorr...keje johor aku belum hantar lg...ari ni dah 9hb...leh giler wat projek ni...ade 4phase,dlm stiap phase ade 12 size pipe dlm stiap size pipe aku kene details kan lg sekecik² nyer...kalu idak,tak leh nak trace mane duit nak claim....tu belum masuk setiap DO aku kene listkan satu persatu,kene masuk kan dlm 4phase tu,kene bahagikan plak pada 12 jenis paip tu....pening + serabut.....duitnyer dapat secoet gak....kampeni mmg jadi kambing hitam utk projek ni....huuh!!

No comments:

Post a Comment