I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 8, 2010

mamat jiwang....


hari : selasa (7dec)
masa : 9.06pm

kejadian ~
mula-mula berSMS...

dia : ayg,cite asmara dah abis ke?

aku : hahhahahaa.....dah abis la kot...diorg kate last wk episod akhir...ntah la,katenye kawen ngn awek dia yg rambut pjg tu....ayah ppuan watak utama tu tipu asmara kata wife dia dah meninggal.... (disebabkan aku x pernah melayan or menghafal watak dlm cite ni,aku sebut mcm tu je ngn dia)

dia tak puas ati,dia call aku...

dia : betul ker ayg?

aku : wweeiihhh...siap call lg....olooo...org tgh tgk cite best la ni......

dia x layan langsung rungutan aku....selamba dia jer terus ke topik asal...

dia : mcm mane ending nyer?

aku : ntah la...mane la ana tau....bdk² kat FB cite mcm tu,mcm tu la kot.....katanya,ayah dia dah insaf,ppuan tu sakit ker koma semula ke, tak tahu...tapi ayah dia tipu asmara kata,ank dia dah meninggal....so,berkahwinla llaki tu ngn awek dia dlu.....

dia : tak kan la mcm tu ajer....

aku : hahahhahahaa....x tau la.....jln cite sebenarnye mcm mane....ana agak² mcm tu je la kot.....hahahhahaa

dia : patutla aku tgk ari ni drama lain dah....

aku : hahahhahaaaa...dah aarrr...tgah part romantik cite korea ni.....p la tgk bola msia lwn loas tu....

dia : hhmmmm...k la...

aku : k..baii syg....

~~~~~
hahahhaaaa...lawak betul la dia ni....aku selalu perli dia,muka ganeh...tapi jiwang giler....tak pernah tergerak aku nak layan cerita 'asmara' tu...bukan sebab ape,ceritanya slow sgt kot....mule² dlu tgk gak,disebabkan dia paksa aku suruh tgk....x sampai abis,aku dah membebel dah.....huhuhuhu...tak leh masuk ngn aku la......tapi,kenapa dia sanggup tunggu seminggu sekali,sanggup tengok cerita ni setiap episod....maybe ade kekuatan cerita ni yg aku tak dapat nak selami....hehehehee....maafkan isterimu syg....aku pun sebenarnyer tak tahu macam mane ending cerita tu......yg aku nampak kat status FB last week,masing² kata sedih....so sedihla kot.....nanti kite cari CD dia ekkk....itupun,kalau ade jual la....hihihihi....

No comments:

Post a Comment