I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 1, 2010

hahahahaha!!pengecut...

lawak bodoh!!...hahahahhaa....semalam anak buah aku (anak pada akak yg anti dgn aku) 'request as fren' dengan fb aku...tak sampai 24jam.....tiba-tiba aku sudah di 'block list' sebagai rakannya....hahahahhaha!!!aku ingatkan mereka dah nak berdamai dengan aku....so aku saja approve semalam,walaupun dalam masa sama aku percaya ade pihak yang sengaja nak skodeng aku di situ....aku tak kisah....sebab tak der benda pun yang aku nak sorokkan dari diorang semua......kebahagiaan aku ngn suami tercinta & kebahagiaan bersama kawan-kawan jer la yg korang leh nampak kot kat situ.....hahahhahahaaaa!!!!!mesti dah habis malam tadi si mak nyer skodeng wall aku.....kih...kih..kih....padan muka,sebab korang tak menjumpai apepun........

siahpenyek : yg nmpak lagi jahilnyer...ape la salahnya budak tu...aku tengok fb dia bukan ada apa pun....setiap hari dia setakat main game & share vc kartun or vc lawak....dan dalam album budak sekecik tu hanya ada gambar-gambar dia pergi panjat bukit,dia pergi bkhemah,main skateboard......tiada pun gamba kamu sebagai ibu dia,yang mungkin kamu tak nak aku nampak langsung....aku tak tahu la,macam mana drama yang terjadi antara kamu dengan anak kecik dia tu semalam....apa yang aku harap,janganlah dimarahi anak sekecil itu....hatinya masih bersih untuk dihasut oleh kamu dengan pelbagai cerita dongeng kamu..

No comments:

Post a Comment