I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 2, 2009

Gosip liar

hahahahahha...pdn muke aku....bahana pabile bcinta dgn org 1kampung....sane sini mulut org bciter psl si jejaka.....siape si dara....dah ler si dara ni jenis x kuar rumah dr zaman skolah....bawe moto pun x reti....teruk kan aku.....org hampir lupe yg anak dara sorg ni blum bkahwin,dan ade gak yg hampir lupe adanya aku dlm salasilah pak usop.....muahahahhahaha....

kabar² yg aku terima pd hari smlm:

"salam...btul ker dgar kabar angin,lps ni awk nak brenti keje?"
"uiskh...mane ade...sape ckp?xder la...yg sy plan nak cari keje kat sane jer....kalo dh dpt sane,barulah brenti...x kanler,sy nak brenti keje dr sini trus...huhuhuhu..."
"tu aarr...sy pun yg phm mcm tu.....bru ni beraya umh i***,dia tanye sy....sy ckp la x tau"
"huhuhuhu....xderla....sy msih pk pjg ler...sy x kan wat mcm tu sblum dpt keje kt sane...."
"hehehehhe...sabor....mulut org,biasela...."

"dgar cite ko nak btunng dgn zahar...tkujat aku,sejak bile korg bcinta?"

"mak p surau smlm....org surau smpaikan pd mak...ckp zahar btunang deepavali ni dgn ko...btul ker?"

"zahar
...ko nak btunng dgn sape?akak r*** yg mane?akak dia yg muke 'sombong' tu eerkk?"
((kahkahkah....muke sombong beb aku dpt....uuwwaaaaa......muke aku dh mmg susah nak snyum,nak wat mcm mane......huhuhuhuhu...nasibler labu...))

No comments:

Post a Comment