I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 22, 2009

got ideas!!












cantik kan cupcakes ni????aku yg tgk pun dh rase syg nk mkn....mampukah aku mmbuatnyer sndri nanti???

aku dpt idea utk wedding aku nnti...yup!!!makes d cupcakes...aku pernah buat muffin dgn beli tepung kat kedai kek...ape jua jenis perasa yg kite nak,leh kite dapati di kebnyakkn kedai kek....topping cupcakes bgantung pd kite punye kekreatifan sndri....maybe ade yg ckp..

"eleh,tgk sennag ler,try ko wat....."

so,lihat pd kmampuan diri sndri la...kalu kite x mncuba,smpai bile pun x bjaya.....smpai bile nak bgantung spenuhnyer dgn org lain,melaburkan duit yg lebih sdgkan kite sndri mampu mmbuat sndri.....pcaya pd diri,itu yg penting.....pabile nak blajar ssuatu,kite perlulah rajin mngkaji & buat research....skang mcm2 bahan bantuan yg leh kite perolehi......


ssuai sgt beri pd tetamu yg dtg kan.....tp,memerlukan masa & tenaga yg lebih utk kuantiti yg byk.....kalo x dipecahkn rebung,manekan kite dpt sagunyer kan??kalo kite masih melihat & trus melihat tanpa berusaha,xder ape yg kite mampu buat smpai bile2 pun.....smpai mati pun kite masih bkata, " aku x reti...aku x pndai nak wat..aku x kreatif..."

eeerrmmm......stiap org ade bakatnyer...stiap org ade seninyer...seni tu indah...seni itu subjektif....bnda yg bg kite buruk,x mnjadi,tp bg org lain itu seni.....stiap org mnilai bakat, kcantikan & ksmpurnaan tu berbeza mgikut pndangan msing2.....

No comments:

Post a Comment