I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 6, 2009

Harap semuanya dah Berakhir

td lunch hour member opis mluahkan rase ketidakpuasan hatinye dgn staf² yg byk songeh....aku diam jer...sbb aku dh penat nak ber pk...habis jer dia mluahkan hatinyer,aku trus bkate....

"eermmm,sabar jerla....kalu nak ikutkan,kite ni leh jer jd gile mlayan prangai sorg²...tekanan prasaan tahap kritikal smpai kite sndri pun dh x larat nak tanggung lg..."

masing² diam....

"sy dh penat dgn seme ni...sy penat dgn isu kete adik sy,psl org opis lg..." *sigh

"nape?blum setel lg ker psl kete tu?"

"eermm.....kalo korg nak tau,rupenyer ade drama swasta jd kat kg sabtu & ahad lps......................................"

terlampau pjg aku nak citer disini...dan sudah² la aku nak buke pekung di dada psl isu ni di dpn smua org....

akhirnyer aku mngikut jer rentak diorg.....aku sign dokumen yg abg ipar aku bawe td.....disamping tu,aku kepilkan skali dokumen dr pihak aku iaitu surat akujanji a.k.a surat sumpah....just utk kpentingan hak aku di mase dpn......

thanks kat abg jhr sbb dia yg paling byk support aku dlm isu ni.....dia byk kali ingtkan,biar la diorg wat kite mcm ni.....1 ari diorg akan terduduk gak...aku cume x mengiyakan ape yg abg aku ckp....aku x nak mendoakan yg buruk² utk darah daging aku sndri.....

abg ipar kate td,kete tu dijual pd kampeni si adik...bos dia bsetuju jdkan kete tu sbgai kete kampeni dan akan smbung bayar mngikut balance loan yg ade di bank bkn dgn harga pasaran.....xperla......bos dia pun dh ter makan dgn kata² si dia...biarkan la...asalkan,bkn nama aku lg yg berkaitan dgn pihak bank....



ni sgala dokumen yg ade td tmasuk surat akuan janji yg aku wat

ape yg aku harapkan...smuanya akan berakhir....

No comments:

Post a Comment