I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 10, 2009

tumpang Ketawa not Sympathy

leh entry mcm tu??kihkihkih....

nasib ler....mujur aku duk jauh dr kg....kurg ler skit tempiasnyer...si teruna duduk di kmpung,ke hulur ke hilir mane dia pergi,dr bdk sekolah ke mkcik,pkcik,org jage pump mnyak smpai ler ke org indon yg kait buah sawit btanyer bnda yg same dgn dia...

"zaha...ngko nak btunang eerkk.."

"uiksh..xder la...korg dgr mane?"

"eleh......kitorg tau aarrr...dh kecoh merata psl ko"

"korg ni xder bnda lain ker nak citer...cite aarr psl spm ker...motor ker...byk lg bnda lain korg leh borak"

"hehehehe...sbb dh abis citer aar kitorg citer psl ko...."

hahahhahahaha.......ksian gak kat dia,sbb dia kene jwb & bdpn dgn bnda² tu semua....tp,rasenyer...bkn salah aku eerkk....kihkihkihkih...eeerrmmm...maybe dia duduk di kg,org kenal dgn siapa dia...so,pabile dpt brite psl dia yg dh nak dirikan masjid,pasti org tkejut & tertanye²....tak dinafikan...walaupun dia cume bkeje di kg,jage mak di umah,tp org tua² kat kg ramai yg selesa dgn dia disbbkan sikapnyer yg ringan tulang & peramah dgn org skeliling....leh ler dikatakan menantu pilihan makcik².....aaddooiiiii...aku bukan puji dia wweiih...xder maknernyer nak puji dia lebih²....sbb idup ni pjg lg.....tp itulah yg aku dgar kata² dr org sekeliling aku mngenai diri si teruna ni...

dlm aku bsyukur...aku gak ade rase bimbang....aku slalu btanye pd dia,lps ni tnggjwb kite lg besar....mampukah kite bdua tunaikan nyer?katanya....InsyaAllah,kite sama² mncuba yg tbaik utk idup kite bdua...pabile ramai yg merestuinya,doa mereka pasti ade bsama dgn kite.....(^__^)bgitulah hendaknya.....aminnn

ape yg pnting....usaha & doa kan??kite msti brusaha yg tbaik & x luper doa pd Yg Esa disamping mndapat restu dr org sekeliling kite.....smoga,kite bdua dpt menempuh idup yg masih pjg lg ni dgn sabar

No comments:

Post a Comment