I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 7, 2010

check list....

lain-lain:
~sediakan angpau - done (duit dia sdiakan..hahaha)
~masukkan duit ke dlm angpau utk anak buah aku - done
~ambik almond london - done
~servis kete - done (semalam abis masa 2jam time rehat,dan tak pasal² wit terbang...tp wit plastik,dah bertambah lg hutang aku.....gara-gara aku ingtkan masih free servis...rupenyer dh kene bayor...selak punyer selak,kupon free smpai 50,000km ajer...huuuuuuu.......sadis)
~bank in duit sewa - done
~ambik baju mak - done
~buang sampah kat umah - ni ptg ni..
~cabut kepala gas - ni ptg ni gak..hahahahah!!!yg ni pun nak masuk gak ker???
~bungkus semua baju - done,tp x larat nak bawe turun pg td..ptg ni gak...
~serunding ikan bilis - done
~tudung mak - done

keje :
~johor - done
~kedah - postpone,lepas cuti...naya aku!!suke tangguh keje,padan muke
~cyberjaya - postpone,lps cuti...

aku baru
teringat...aku ade 2 mak...bila aku belikan utk mak aku,aku kene la belikan gak utk mak mentua aku....abah aku pun kene gak...kecik ati plak nanti......huuuuu....naik raya,ade 2minggu lagi ni....huhuhu....bajet..bajet....mesti kene bajet bebetul ni.....

No comments:

Post a Comment