I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 3, 2010

hepinyer mereka,tapi.....

sana sini aku lihat status di fb dah berada dalam mood raya...hepy tgk member-member kampung yang ramai pangkat adik-adik,semuanya terlompat-lompat nak balik kampung.....yang belajar di utara sampaila yang belajar di sabah,smua nya gembira tak sabar nak jejak kaki ke kampung halaman kitorg.....

waaahhhh...ramai rupanya budak pp dalam facebook aku ni....hahahhahaha!!!lawak dan suka tengok kegembiraan diorg....ada yang nak naik bus malam ni,siap pesankan pada member di kampung tolong ambik dia subuh besok.....ada yang di kampung pulak pesan pada member yang nak balik besok lusa tolong belikan kuih itu dan ini....ada yang tak sabar nak lepak mengeteh sesama....dalam pada tu,ada gak yang ambik kesempatan tak sabar nak beradu tenaga berlawan di gelanggang futsal.....hahhahahahahaha.....betul,aku suka lihat gelagat korang.....terima kasih teknologi yang ada..terima kasih pd FB,sebab kat sini aku dapat berkongsi kegembiraan & keceriaan dengan orang kampung aku.....

semuanya tak sabar nak beraya di kampung bersama keluarga,bersama adik beradik,berkumpul dengan kawan-kawan....seringkali terlintas di fikiran aku,apakah perasaan 'mereka disana'........tidakkah mereka rindukan apa yang orang lain rindukan......aku mengaku,aku rindu.....ada masa aku skodeng FB diorang dengan menggunakan id lain....kadang-kadang aku google seorang demi seorang nama mereka,sebab nya???sebab aku rindukan kegembiraan dulu....aku rindukan kita semua duduk sama-sama bergosip....aku rindukan pertanyaan yang macam-macam dari anak buah aku.....aku rindukan semua saat tu....aku sangat merindui.........

hhhmmmmmm....minggu depan,masih berbaki 3 hari lagi aku kene bkerja.....mood aku dah hilang.....semangat aku nak bekerja dengan ikhlas turut hilang bila lihat kegembiraan budak kampung aku di facebook....huuuuuuuu......

No comments:

Post a Comment