I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 6, 2010

apakah??

apakah ade member2 lain nampak aku duduk disini???
apakah anda tahu sesuatu mengenai diri aku???
apakah korg dh menyelami & mengetahui segala isi hati yg telah aku kongsikan disini??
apakah anda dah lame mngekori dan mngikuti aku disini...??
mustahil....... sbbnyer,hanya segelintir sahabat shj yg mengetahui aku disini

apakah kamu sudah mengetahui aku pegang watak siahpenyek disini...???
tidak mungkin...mustahil.......

andaikata kamu mengenali siahpenyek dialam realiti,teruskan lah hidup kamu seperti biasa pabile berhadapan dgn aku....
itu yg sahabat2 yg mengenali aku lakukan kini...
jgn sekali2 bkongsi kisah dan menghebahkan pd insan lain siapa siahpenyek yg sebenarnya....

disini tempat aku meluahkan segala isi hati ku....
disini lah akak ku...
disinilah adikku....
disinilah abangku.....
aku bukan dilahirkan dlm keluarga yg rapat hubungan antara adik bradiknyer..
aku bukanlah watak yg ceria di dalam linkungan keluarganya....
aku cuma insan biasa,yg naif lg jahil...
yg msih belajar dan terus belajar mengenai hidup
aku cuma inginkan laman ini sebagai peneman hidupku...
sekadar catatan memori aku...
bukan untuk menagih simpati,tapi
cukuplah sekadar SAHABAT yg sudi mendengar kata hatiku.....

fahamilah....
tidak semua perkara kita mampu untuk berkongsi dengan org yg paling kite rapat....

No comments:

Post a Comment