I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 12, 2010

manusia akhir zaman

Allah Sees Everything

sebelum aku melangkag kaki ke bilik meeting.....
aku nak letak satu post gak ari ni....
mengenai manusia yg seperti syaitan...

aku x sampai hati nak letk pic gamba baby yg kene buang dlm tong smpah tu...
cukup sifatnya....
beribu-ribu org mndoakan kecelakaan ke atas manusia yg tidak layak dipanggil manusia yg snggup buat pkara sebegitu....
makin hari makin suka 'manusia mcm syaitan' ni melakukan pembuangan & pembunuhan makhluk yg dicipta oleh maha esa...
aku benar2 tak faham...
dimanakah rase takut mereka tu
dimana rase belas kasihan manusia itu....
apakah dia tidak mengenali penciptaNya
apakah dia bangga atas apa yg telah dia lakukan....

BODOH
mcm2 perkataan aku nak hamburkan pd kamu...
bodoh dalam segala hal...
dan merugikan org mcm kamu masih hidup
tak layak kamu berada atas muka bumi ni....
malulah pada tanah yg kamu pijak
malulah pd langit luas yg tbentang luas kat atas kepala kamu
malulah pd semut kecik yg hidup dalam tanah

apakah kamu bangga melakukan perkara sedemikian

No comments:

Post a Comment