I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 9, 2010

silent mode

ketahui dan sedarilah...

tak semua org suka dgn cara kita
tak semua org suka dgn ape yg kite buat
tak semua org anggap ape yg kite buat adalah betul atau salah
tak semua orang akan berfikiran mcm kite fikirkan
tak semua org selesa dgn tindak tanduk kite yg kononnyer macam bdk baik
tak semua orang akan berpihak pd tindakan yg kite dh lakukan

tak kira lah mereka itu siapa2....
walaupun mereka itu org yg kite tak kenal langsung
walaupun mereka itu adalah darah daging kite sendiri
walaupun mereka itu sekadar pemerhati
siapa-siapa jua mereka

begitu payah dan sukarnyer kan kite nak puaskan hati semua pihak
adakah perlu kite terus mendiamkan diri
dan hanya melihat

ketahuilah kamu.......
bahawa
yg aku bukannyer seorang sahaja makhluk Allah di muka bumi ni
aku bukan tinggal dalam hutan bertemankan binatang...
aku adalah manusia seperti kamu yg saling memerlukan
aku akan diamkan diri pabile perlu
aku akan bersuara pabile suara ku diperlukan

No comments:

Post a Comment