I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 8, 2009

Home MakeOver (Episod 2)

Mlm td aku ambil kesempatan dibulan mengambang ni dgn kuar sekejap menuju ke Romantika @PAS,shah alam....tujuan aku nak beli skit brg² utk deko....giler dibuatnyer aku bile dh masuk kedai tu....mcm² benda aku nak.....penat kontrol nafsu shopping mlm td weeiihh.....huhuhuhu....keraskan ati gak,so aku ikut niat asal aku cume nak beli bunga utk umh abg....

aku cari pasu yg murah & cntik.....memg berbaloi beli brg deko kt situ.....price diorg terlampau² la murahnye nak dibandingkn dgn ape yg aku lihat di Nilai 3.....itu pendpat aku la...sbb aku x suke brg yg simple tp mahal,x berpatutan dgn produknyer.....percayalah,kite leh dptkan brg yg cantik,same design tp murah.....ntahla,sbb bg aku xder nyer tetamu yg dtg umh nak belek setiap benda yg ade dlm rumah....memg ade manusia sebegini,tp bg aku baik abaikan ajer org mcm ni....hehehehhe.....kite yg membeli,rumah kite,so hak kite nak beli ape biarpun murah.....x kisahla brg tu x der jenama pun.....x kuasa aku nak layan semua tu....yg penting mcm mane kite menjaga brg yg kite beli itu.....


ni ler hasil gubahan aku...pakai cucuk² jer

sampai jer rumah,aku terus gubah bunga yg aku beli......smbil mnggubah bunge tu,sempat lg aku ni berniat nak pergi skali lg ker Romantika lps2 ni...ade brg yg aku dh jatuh ati sgt².....hehehehehhe...saborr eerkk siah...

No comments:

Post a Comment