I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 3, 2009

.s.o.r.r.y.



ni ler hati perempuan...mudah sgt nak sensitif bile timbulnya salah paham dlm hubungan.....tp,naluri sensitif tu dtg tibe²,x kan aku nak halang perasaan tu.....dush...dush...dush....huhuhuhu....ngade² betul aarr...sedangkan aku sendiri dah tahu perangai dia....kalau aku nak merajuk,buang mase jer...xder nyer dia nak dtg memujuk.....dia bukan seorang lelaki yg pandai main kate² memujuk hati batu perempuan mcm aku ni....

dari hubungan sahabat bertukar menjadi kekasih,bile mase kite as sahabat or bile mase kite pegang watak kekasih,susah aku nak duga....datang jiwa aku mengada²,nak bermanja,time tu maybe aku jd seorg kekasih kot......sama gak ngn dia...2x5....hahahahaha.......antra aku dan dia,masing² tak reti nak memujuk...so,akhirnya...dia diam...aku pun diam......

penyelesaiannyer.....masing² akan meluahkan rase kesal....dan masing² akan berkata "im sorry"

No comments:

Post a Comment