I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 15, 2009

Home MakeOver (Episod 3)

okeyla.....aku curi mase jap utk mngupload hasil kerja aku yg x seberapa ni.....biase jer...x cantik pun....cume nmpak la skit tu ruang tamu....huhuhu...

make over ni blum siap sepenuhnya lg,disebabkan mase yg tak mengizinkan....lagipun ni mnggu last sblum raye,so aku siapkan ape yg sempat aku wat......aku x ambil gamba sblum ruang tamu di make over..heheheh...rase segan plak nak ambil....so,aku snap gamba slpas kerja² mengecat & memasang langsir siap....

aku guna combination colour hijau.....utk feature wall aku wat stripes antra main colour dgn colour terang....disebabkan aku ni pendek,maka korg akn nmpak hasilnyer sebegitu...huhuhuhu...aku x tercapai nak wat stripes tu smpai ke atas...huhuhuhu...nak lekat m/tape x smpai....




ni lngsir yg aku jahit...
sbb x nak rumah nmpak gelap,so aku gabungkn ngn tirai terang










lps raye aku akn tukar lantainyer.....aku x sempat nak survey kedai....btul² x ckup mase....rumah ni simple jer...mmg simple sgt².....tiada perabot yg lngkap,xperla.....skurgnyer aku dpt mmbantu diorg duduk dgn selesa dgn ruang yg ade....


ahad lps aku antar bunga yg aku gubah ni ke rumah diorg....aku x smpat nak ambil gmba,sbb aku kejar mase....ptg tu aku janji ngn mmber skolah nak bbuka bsama.....cuaca hujan,so aku x nak tsangkut dlm jem,lpas ltk bunge kat atas meja kecil di bucu tepi tv tu,aku trus bsalam dgn akak ipar & abg......

* sbnarnyer aku nak wat lngsir tu dr siling labuh smpai ke lantai utk nmpak ruang lebih tnggi....tp,aku x leh nak pnjat dsbbkan x der sbarang bantuan yg leh aku bdiri utk ketuk paku utk psg lngsir....

No comments:

Post a Comment