I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 1, 2009

mohon padaMu

* gambar sekadar hiasan

mak : na..raye bile kamu balik?
aku : ari sbtu bru dpt cuti mak...nape?
mak : eeerrmm....sbtu??ahad kan dh raye....*sigh

aku tgk mak....muke dia dh lain mcm....huhuhuhu

mak :eermm..........mak x semnagat nak raye thn ni......

hati aku dh sebak.....cpt2 aku bgn........aku phm ape yg mak rase.....aku pun x reti nak buat mcm mane.....kalau sbb aku la,3bradik tu bawe ati,aku rase baik aku jer yg angkat kaki.....tp,aku bukn blakon dlm drama or film....itu cerite dlm filem....ni realiti....aku bkn xde akal nak buat tindakan melulu disebabkn diorg ber3....aku masih waras....aku masih ade akal nak pk mane yg baik,mane yg buruk....aku sedih,aku memg rase x patut diorg btindak mcm ni dgn mak abah.....jika marahkan aku pun,kenapa perlu libatkan mak & abah dlm hal ni.....

dibulan baik ni...aku mohon padaMu ya Allah.....buka kanlah pintu hati mereka....ampunikan lah aku,jika aku bersalah.....berikanlah kami semua hidayah...tunjukkanlah kami jalan yg benar.....lembutkanlah hati mereka Ya Allah....padamu aku bermohon,Engkaulah tuhan yg Maha Mengasihani lg Maha Mendengar.....aminnn...

aku harap...my prayers have been answered

siahpenyek : aku maybe ambik cuti awl.....aku x leh nak elak,bln ni memg gaji aku kene potong byk....ksian mak abah aku bdua kt kg....aku x thn dgn law kampeni ni,tp....ntahla...x thn aku pun,lame dh rupernyer aku kt sini....

No comments:

Post a Comment