I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 28, 2009

Terkejut dan tidak sangka

betullah....manusia mcm² jenis ade...lagi kite kenal ramai org,lg kite tkejut dgn masing2 punya perangai.....ada yang buat kite rasa takut,seram,rimas utk lebih mengenali diri dia...tp x semua manusia yg kita kenal tu akan timbulkan masalah kpd kita....ade yg dtg membawa bahagia,kasih sayang dan kehadiran dia juga membuatkan kite rasa pentingnya menghargai & hormat antara satu sama lain....

otak beku sikit 2 3 ari ni....so,aku pun mcm sepi sekejap dr menaip dlm blog ni....terlampau byk cerita yg nak dikongsi...tp,tak tercapai jari ni nak menceritakan semuanya....aku cuma nak bpesan pd diri aku sendiri,janganlah mudah percaya insan2 yg kita kenal melalui alam maya ni...perasaan cinta dan sayang bukan lahir dengan kata-kata manis....jangan mudah layu dengan pujuk rayu manusia di alam maya ni...tapi,janganla nilaikan semua watak yg kite kenal melalui maya ni tak baik....masih ade yg jujur cuma terpulang pd diri kite sendiri bagaimana menilai seseorang itu...adakah hanya dengan kata2 nya,adakah dengan perbuatannya, ataupun melalui hatinya.......

aku pun x tahu ape yg aku merepekkan pagi2 ni.....sentiasalah berhati2 jika korang nak idup aman damai di dunia maya ini....insyaAllah,kebahagiaan yg masing2 nak tu satu hari akan datang gak.....matahari sentiasa bersinar,cuma sudah ketentuan Illahi,sinar tu tak sentiasa ada,kadang2 sinar cahaya yg diharapkan tu hadir bersama mendung,hujan dan taufan...((ceewaaahhhh......ngade2 plak aku ari ni...berbahasa sgt....hahahhahahaha))

No comments:

Post a Comment