I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 24, 2009

Kwn Lama

x terucap hepinyer bile dpt kumpulkn & temukan semula kwn2 yg dh terpisah lebih 10thn lamanya.....bsyukur sbb masih dipjgkn umur dpt tgk perubahan msing2....ape yg aku nmpak,rasenyer msing2 x berubah....dr segi rupa or size bdn....yg llaki jer nmpak perubahan,kalu dlu bdn menten,tp bile dh kawin bdn msing2 dh comeii....member ppuan ramai gak yg dh kwin,tp salute ler dgn korg sbb dpt mentenkan bdn dr trus mengembang......bile tgk video ni,aku trase diri ni makin ketinggalan dr segi adanya institusi keluarga.....hahahahhahaha....masing2 dukung anak wooo....

aku btul2 rindu saat kite jd bdk nakal kat skolah dlu.....geng batu seremban,geng galah tinggi,geng cilok x nak mrentas desa & mnyorok dlm kelapa sawit.....geng yg memncing ikan kt kolam skolah...geng yg tiap2 ptg msuk bilik tv skolah,kemaruk nak tgk cite cinderella...mase tu femes lgu arni nazira cinta antra benua nyer.... hahahahahahha...dan geng yg pecahkn rekod skolah dgn result spmnyer.....kalu korg nak tau,zaman kite mmg byk sejarah direkodkan....dan yg peliknyer,prbuatan yg aku sebut td smuanya dilakukn org plajar ppuan...masing2 x mkn saman....hahahahha....sbb nakal2 kite pun,result exam kite x mngecewakan cikgu kan??hehehehe...

skang aku leh ngaku dgn jujur & tarik nafas lega...aku bangga dgn 'kenakalan' korg dlu,akhirnyer hampir smua drpd kite bjaya ari ni....ade yg jd engineer @ptronas,ade yg dah jd doktor,ade yg dh pegang jawatan hebat gak kat tempat diorg bekeje.....aku bangga ngn korg semua.....walaupun kite cume bdk felda,mak ayah kite cume peneroka biase....tp x semua bdk felda tu tak menjadi kan???asalkn kite tau ape matlamat idup kite,bdk kg pun mampu duduk seiring dgn org yg lahir dr family yg hebat......percayalah,yg penting usaha kite mesti berterusan...insyaAllah....aku sentiasa doakn kwn2 aku selamat didunia & akhirat....


video

No comments:

Post a Comment