I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 17, 2009

Hari² Terakhir

Selamat mnjalani ari² terakhir bln syaaban sbelum melangkah kaki ke Ramadhan...pejam celik,skjap jer dh puasa smule dan maknanyer umur kite ni makin mningkat ler errkk....huhuhuhu....

kecoh sane sini dgn swine flu @ HINI....bile di pikir² seram gak sebenarnyer..tanda² akhir zaman tu dh jelas sgt...makin hari mcm2 terjadi kat muke bumi ni....((ceewwaaahhhh,lain plak bahase aku ari ni.....))

apepun,idup perlu diteruskan....aku ni masih jahil sgt2..risau kan....andaikata la,umur aku ni di ambil olehNya sekarang,ntah ape yg mampu aku bawe sbgai bekalan...hutang PTPTN blum lngsai....uhuhuhuhu...

ambil la kesempatan bln ramadhan yg bakal tibe ni utk 'mambasuh' diri kite...adakah kite rindu pd kedtgn Ramadhan atau pun kite x ambil kisah langsung kedtgnnya....ataupun ingat nak raya jer eerrkk... eeemmmmm.... manusia ni mudah lupe,mudah lalai....mcm tu gak aku....same² la kite betulkan lah diri kite sebelum kite nak betulkan diri org lain kan??

kredit to http://www.buildingaworld.com/store/home.php?cat=273 ....katun² kat situ simple & cute sgt...hehehehehe

No comments:

Post a Comment