I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 14, 2009

aku jadik sengal

hahahahhaha.....dsebabkan xder topik nak aku buat,so sbgai tanda penghormatan pd sahabat aku,bedah...aku wat entry ni khas utk dia....ini tanda pemberian ikhlas dr lubuk ati aku sbagai seorg kwn,sebelum dia terpaksa bpisah dgn hasil tanaman di kebunnya & sahabat² maya dia...tidaklah berpisah terus,cume dia terpaksa menjauhkan diri & ade pemisah batu konkrit & pelbagai jurang antra kwn² semua...selepas ini mase bedah byk diluangkan bersama insan yg dia sygi & hormati,yg memberi sumber pendapatan kpdnya.....uhuksss...slamat berpisah bedah....semoga ko dpt melalui idup² yg akan dtg dgn hati yg gumbira....jgn kau tangisi pemergian ini bedah....terima la ia seadanya demi mase dpn ko bersama si dia....


Bedah
meniti hari hari terakhir bahagia ku......

Ayoon Tukija
status x bleh blah aa ko ni.....eceeehhh

Bedah
yelaaa... lepas ni, selamat tinggal FB, hanya masa2 tertentu sahaja dpt aku melayari nya... huhuhu.. syahdu nye hari ini.. sambil ditemani lagu2 rock kapak...

SiahPenyek
apsal??tenet dh kene potong??

SiahPenyek
abiskan ler ari² trakhir ko ni dgn bkebun....bbudi pd tenet mane tau kot² leh masyukkkk....hehehehehe

Umi La
cayok sya cayok........teruskn menikmati bhgia yg sejati, tggl bbrape jam je lagi ni.. huah huah huahhhh..

Bedah
huhuhuhu... bos aku dah nak balik next week.... huhuhu..

SiahPenyek
olo..baru balik....blum duk sblah ko lg...

MyAzue Azam
ish..ish..ish..kesiaaaannnnn....abg tiri sya nk balik yea? hahahaha..

Bedah
klu dia balik.. bermaksud dia akan duk seblah kitorg sepanjang hari.... huhuhuhu

Siahpenyek
xper...blum tnggal serumah ngn ko.....hahahahahah

Bedah
smpai hati... tak memberi semangat langsung... oit!! gmbar dah dpt kan.....

SiahPenyek
hahahahaha.....maleh nak beri smngat...gud job!!stiap gambo siap kasi footnote lg....

Ayoon Tukija
alaaaaa..cuba ko hasut dia bekebun ataupun ber'Bejewelled'...aku pasti dia akan menyukainyaa.......heheheehehee

SiahPenyek
btul²...nak lg bagus ko buktikan dpn dia hasil² yg ko dpt spjng dia xder....musti dia bangga ngn ko....

Ayoon Tukija
mesti kaw kaw nyee bonus ko dapat nanti.....silap2 nek pangkat terus.......x pun dia kasik ko cuti terus untuk ko ngadap FB ni...eheheheheheee...oppsss jangan mare nanti kena jual timbang kati..eceeehh

Bedah
cheist......

Norlina
woit tak ajak aku joint ker? lupa kawan punya budak..

Bedah
oit.... ko nak joint ape? tetiba aje muncul... tak bagi salam pn...

SiahPenyek
joint wat ketupat...hahahahaha

SiahPenyek
hahahahha..sy tau...ina silap phm...ko x jemput dia ke hari bahagia ko....smpai ati punye member...wakakakaka

Bedah
ohhhhhh!!!!! tidaaaaKKK!!! tender sudah mari...... huhuhuhu.. selamat tinggal FB.. selamat semuanya.....

MyAzue Azam
sume tanaman dh harvest lom?? hihihi..cepat cari org tuk harvest kn..hahahhaha :))

Ayoon Tukija
alaaaaa......besar ker??? psssstttt ada banyak keje kosong kan...di FT kamu..ehehhee

SiahPenyek
uhuks...bubaiii

aku x pasti sape² yg bace entry aku ari ni phm ker idak....aku dh jadi sengal melayan member yg sengal.....

No comments:

Post a Comment