I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 12, 2009

..aku rindu....

aku rindu kat diorg......uhuks.....last aku jumpe diorg bln january lps.....selepas tu,smpai sekarang aku x 'diizinkan' bjumpe lg dgn diorg......

aku rindu pd anak² buah aku....terutamanya anak akak sulung aku.....sedih ade...sebak ade....aku masih ingt,mase diorg kecik,aku banyak luangkan masa aku bsama diorg....aku jage si abang & kakak time diorg baby lg.....diorg mmbesar dpn mate aku.....tp,sejak isu yg x masuk di akal tu timbul,aku seolah² tidak dibenarkan mnghubungi lg diorg.....aku x tahu ape lg citer diorg......

si abang nak upsr kan tahun ni...acik harap iwan wat ler btul²....acik tegas dgn korg sbb x nak korg main²...korg makin membesar,jgnla terlampau memanjakan diri masing².....pd dik nor,acik marah dik nor bkn sbb acik x ske dik nor....tp sbb penyakit malas yg ade dlm diri dik nor tu......segalanya² mls.....bile acik marah suruh blajar,dik nor tarik muke.....bile acik marah suruh dik nor belajar membaca,dik nor hempas² buku,report kat mak & ayah dik nor yg acik marah dik nor.....acik sedih sgt².....last acik jumpe dik nor time darjah 4,tp dik nor masih x pandai & tahu tengok jam pukul brape....uhuks...mcm mane si adik yg baru nak masuk darjah 1 mampu tangkap ape yg acik ajarkan.....sbb dik nor ade penyakit yg memg susah nak cari ubatnyer,iaitu 'malas',bkn sbb pemikiran dik nor 'slow'.....

aku tahu aku xder anak lg,so aku maybe x phm mcm mane nak layan kerenah anak.....aku risau,sbb idup aku masih pjg,masih x tahu
ape yg bakal terjadi,mcm mane anak² aku nanti.....sbgai ibu bapa pun,jgnla terlampau menyerahkan bulat² mendidik tu pd sekolah & cikgu.....aku x berani nak komen perihal akak & abg ipar aku sbgai parent & pembimbing pd anak².....harapkan yg terbaik jer la,x baik bsangka buruk dgn org lain

anak buah aku dh nak masuk 9 org dan bakal dpt sorg lg slpas raye ni.... huhuhuhu..... maknernyer,mak ayah aku dh ade 10org cucu yg pelbagai ragam....












yg ni bakal dpt adik sorg lg...



gamba ni di ambil sebelah pagi sblum aku xcident....((ain))

yg ni pun dh 3beradik....adik kecil diorg baru 3bln++ ((zikri))


anak abg sulung aku 2org lg...aku x smpan plak gamba diorg,semuanya ade dlm laptop aku....k,smbung buat keje.....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment