I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa

selamat berpuasa pd semua....maafkan aku sbgai seorg shabat korg yg mungkin pernah terlanjur kate dan perbuatan yg sngaja atau yg aku tak sengaja...dikesempatan ni gak,aku dgn ikhlasnyer memaafkan semua org yg berada dsekeliling aku....aku x kisah ape yg org lain wat kat aku,yg penting aku tahu hakikat sbenarnyer & mak ayah aku restui ape yg aku lakukan & aku tahu yg Allah sentiase bersama ngn aku...

mlm ni kite dh start terawih tau....jom kite rebut peluang yg ade ni....insyaAllah,aku akn berterawih di surau bhampiran umah aku jer....cptnyer mase berlalu...uhukss...kalu dlu aku bterawih ngn member²,thn ni nmpak gayenyer aku bterawih seorg diri la....huhuhuhu..ramai member dh kawin,yg tnggal kite² yg blum kawin ni jer la....dh ler tnggal sorg dua yg blum kawin,lagi sadis yg sorg dua tu semuanyer dh x duduk satu tempat lg....sorg sane....sorg sini....*sigh

ari ni aku kene bersih & kosongkan botol air kat meja ni...simpan semua mknn yg ade dlm laci.....kene sorok semua² tu dr pandangan mata aku.....aku takut,aku ni manusia yg mudah lalai.....kusyuk² tgah wat keje,cpt jer nanti tgn aku ni capai botol nak minum....naya aku dibuatnyer......

agak² ade x jemputan berbuka yg leh aku join this year eerkk....tunggu jer la kot² ade ruang yg leh aku selitkan diri....hehehehhe...eerrmm,aku pun baru dpt jemputan ke majlis farewell senior engineer aku....

Farewell dinner for Mr. Yeoh details:-

Location: Tropicana Golf & Country Club Coffee House
Type: Buka Puasa Buffet
Date: Friday, 28 August 2009
Time: 7.30 pm (or anytime after your “buka puasa” prayers)


dia dh keje 8thn with dis company,aku plak 7thn.....next year turn aku,kasi ckupkan 8thn,aku cabut....hahahahahah....

salam ramadhan

No comments:

Post a Comment