I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 10, 2009

Mohon sgt²

Lagu: Kemaafan Dendam Yang Terindah
Penyanyi : Aisyah

Kehangatan mentari ku rasakan
Tak sehangat api perbalahan
Ku ketuk pintu hati
Senyap dan sunyi
Tiada jawapan yang ku perolehi

Dinginnya malam itu bagai salju
Tidak sedingin perasaanmu
Kau sengaja membina dinding pemisah
Di antara kita tak lagi bersemuka

Kekasih ku... ku rasakan perlu
Menitip surat buat tatapan mu
Sekali ini aku rela merendah diri beralah
Agar perhubungan terjalin semula

Kekasih ku... tak mungkin ku tahu
Apa tersirat dihati kecil mu
Andainya aku yang bersalah
Maafkan saja...

Kemaafan dendam yang terindah...
Kehangatan mentari dingin salju
Bertukar ganti hari ke hari
Aku masih di sini
Sabar menanti
Terbuka kembali hatimu yang terkunci...

Kemaafan... kemaafan dendam yang terindah

tolongla....jgn la keraskan hati korg msing².....aku mohon sgt²,pulangla raya ni....kesian mak abah kt kg.....byk kali aku ulang,kalau nak marah...marah aku sorg jer...pls,jgn libatkan mak abah dlm hal ni......mak & abah x pernah pilih kasih antra kite 7 bradik....korg yg menilai mak abah mcm tu....aku bkn anak kesayangan mak abah....aku mcm korg gak......korg nmpak mcm tu sbb aku byk mase dgn mak abah....x kanla mak abah nak mnta tlg korg p sane,p sini...beli tu,belikan ini........mak abah fhm,korg msing² dh ade family...dh ade suami & anak......so,aku yg xder komitment ape² ni logik la perlu tumpukan mak abah lebih.....kat situ korg nmpak mcm mak abah lebih rapat ngn aku,tp x bermakna aku anak kesyangn mak abah.......

percayalah ckp aku....abah tu betul² rindukan anak cucu dia.....diorg gembira rumah bising dgn sore cucu diorg.....dh dekat 8bln,abah x pernah jumpe lg iwan,dik nor & saidie.....mak abah rindu sgt ngn diorg....jgn pisahkn hbgn yg ade disebabkan emosi & amarah yg xder ujung pangkalnyer.....lembutkan hati masing².....andaikata betul,msing² x nak pulang beraya thn ni......ni la suasana raya pertama kali yg paling hambar......hanya aku ngn adik jer yg tnggal.....abg jhr xdpt pulang gak.....wife dia dh nak bsalin.....korg xder,sebak hati mak abah......

tlg la....aku merayu sgt²......kalau korg x nak tgk muke aku...x nak bselisih lngsung dgn aku,aku mngalah.....mak abah pun phm....aku leh duduk rumah member wat smntara waktu.....asalkan korg pulang bawe anak berjumpe dgn atuk & neneknya......

xder benda yg korg nak malukan ngn aku....ape yg korg katekan pd aku dlu,aku mls nak ambik pusing & mls nak ingt.....sbb xder point mengapa aku perlu simpan kata² korg dlu pd aku dlm ati.......ati aku terasa x penting,yg lg penting kat sini perasaan & hati mak abah.......sygilah diorg sementara diorg masih ade dpn mate kite skang ni........tu jer aku mohon dr korg

salam,

No comments:

Post a Comment