I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 21, 2009

Gambar


ingatan:gambo tiade kaitan ngn ape2 aku nak citer....

aku baru on ym pg td,nmpak offline msj si ct sedut.......sorylah,aku jarang nk on9,nnti x siap kerojer aku dbuatnya......ct sedut tnggalkan pesan,suruh aku letak gambo bedah pasan & dia byk2....hahahahhaha.....oloo....aku bkn x ske nak letak gmba sbonar,tp risau la...sbb gamba2 ni kan privacy skit...gamba membe yg kat vc sblah tu pun,risau gak aku letak.....takut ade yg x izinkan...lg pun,mmg aku x de mnta izin diorg pun....tu membe2 skolah rendah & menengah....ade yg lebih 10thn x jumper,tp dpt tgok gamba jer....

iyer la...kalu blog ni wat private x per....ni public wwoooo......x nak ler,risiko aarr....lebih2 aku sbagai watak utama iaitu 'siah penyek'....uiskh!!!bahye...bahye.....

pd ct sedut...ko nak wat blog sennag jer...ko lg best kalu wat blog,sbb ko kreatif & journey ko best2....aku tau ko jenis yg cpt blajar....org ajar A,dia dh smpai Z dah.....kan???hehehehhe

nanti2la aku bebel.....nak wat keje dlu.....salam seme

1 comment:

  1. siah... jangan tunjuk ajar kat ct sedut... nnt dia nye blog panjang berjela... almaklumlaaa... cekgu.... penerangan mesti details nye...

    ReplyDelete