I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 3, 2009

Taman Negara Kuala Tahan





korg pnah p taman ngara ke??olooo.....kalu tanye member2 skolah aku,msti aku sorg jer yg x pnah p lg....uhhuhuhuhu....







dekat jer ngn umah...tp smpai skang aku x pnah jejak sane lg.....leh x kalu aku honeymoon nnti p tmn ngara??hahahahhahaha......jgn gelak lloorrr....btul,aku siyes.....slalu org p tmpt sejuk jer,skali2 hnyemoon msuk utan ler plak.....kihkihkih......



x yah naik kete,aku bonceng nek motor jerr...bbrrrooooommmmmm.....peerrghh!!!lps tu ronda nek bot kat jeti sane.....klasik gilesss....muehehehehehehe....kalu org len bgmbo ngn view ateh2 bukit....aku plak bgambo ngn pacat,semut...x pun org2 asli sane...klasik aper kan.....wlaupun diorg beza ngn kite,msih lg amalkn cara idup yg serba kkurangan,tp kite ttp satu msyarakat kan..??diorg ttp same mcm kite gak......


No comments:

Post a Comment