I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 4, 2009

Hadiah Aku Untuk Korang



aku smbut ulang tahun aku thn lps dgn tonton film SEPI @ sunway piramid bsama mmber2 umah.....teresak2 gak la aku nangis dlm pnggung tu...hahahahha.....member2 tau aku mmg tgah sedih,so diorg biarkan aku layan citer tu dgn pnuh perasaan,wlaupun aku kene perli gak ngn diorg........time tu,aku dh x peduli sape sblah aku.....film tu mmg msuk dlm jiwa aku.......stiap lagu yg dputarkan,aku jd sebak....uuwwaaaa......kuar panggung,mate aku bengkak.....huhuhuhu....ni ler kelemahan aku,nangis skit pun dh leh nmpak mate bngkak,inikan plak nangis smpai teresak2...mmg dh x leh nak cover dh mate aku.......pepun...aku puas.....puas sbb dpt mnangis sepuas2nyer mase tu......hehehhehehe....((ambik kesempatan))

thn ni,aku smbut ulang thn aku dgn jiwa baru.....hehehehhe...insyaAllah,aku dh pulih dr sakit 'SEpI'....idup mesti hepii...


vc ni aku buat sbgai hadiah ulang thn aku yg ke 28 pd 5 julai bsok utk semua........Selamat Hari Lahir.....semoga sgala ape yg aku impikan,dipermudahkn jalannya.....semoga mak & ayah aku pjg umur gak.....smoga diorg sihat wlafiat......smoga aku trus bbhagia wlaupun ade dugaan yg msih aku kene lalui.....idup ini x sepi dr dugaan kan?anggapla ape yg terjadi sbagai subjek yg msti kite belajar utk jd 'manusia'.... (^_^)

SELAMAT HARI LAHIR

No comments:

Post a Comment