I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 18, 2009

Aku dan Dia : 2

dia : ayg...farid kate ckgu tu nk kawen dh bln 12 ni..

aku : ckgu mane??

dia : oloo..ckgu yg kapel ngn syg dlu la

aku : ooo....ex-awek mu...hahahahhaa..uiksh!!bln 12??bior btul...ntah2 diorg kwen bdua x??

dia : a'aahh....ter pk gak td...hahaha...dua2 org kelate..tanye farid..farid kate,bakal hsben dia ckgu gak

aku : uiksh!!!hehehehe....tringin plak nk tau sape name diorg..hahahahahaa

dia : tbe2 btul diorg bdua....hehehehhe

aku : a'aahh...mane ler tau kan....org klntn msti cari org klntan gak..syg carik aarr sape name laki dia..x kan aarr dia x kasi kad jmputan kat ex-bf dia...hahahaha

dia : uurrmm...x leh gak caye ckp farid ni...dia blasah jer ckp kawen ngn ckgu gak...ntah iyer ntah idak

aku : hahahahha...kalo btul....kciknyer la dunia....

dia : hehehehe....syg tringin gak nk tgk bdk laki tu....ade ker nak kawen mntak duit ngn bekas awek...huhh!!malu aku wweiihh jd laki...x pnah lg aku jmper mmber llaki mcm tu....kalu nak bkire psl duit,kire la dr awl smpai dh putus,total kan skali....org putus tunang pun kdg2 x tuntut balik....

aku : hahahaha...biorler...dia rase puas kot wat mcm tu....eerrmm,mcm xder akal...hhuuhh!!dh aarr..mls nk ckp psl ni...merepek jer

dia : mu mmg....kalo bekas pakwe dia...bior jerr...kalo ngn aku,kompem dh bgaduh dh tu...

aku: wweeiihh!!!mane ader aarr...mu jeles!!!hahahahhaha....dh x larat nak gaduh dh....dlu dh penat gaduh ngn bdk tu....

dia : hhuuhh!!bek aku mrajuk.....

aku : hahahahhahaha....xder maknernyer syg nk mrajuk wweiihh...katok pale nanti...hhuuhh!!!

*farid : student smpp form 5 & jiran tunang aku
----------------------------------------------------
imbas kembali : 2007 dak zaha pnah bkapel jp ngn ckgu ppuan smpp dr klntn...dsbbkan x ssuai & dak zaha ni anak mak,hbgn diorg break pd awl thn 2008...okt 2008 zaha dpt cntact aku smule,dan kitorg bkwn smpai ler oct 2009 kitorg ikat tali ptunangan
"siapakah suami pd ex-gf dia,dan siapakah isteri pd ex aku....hahhahahaha....ex aku akn bkahwin december ini,same gak ngn ex zaha....adakah org yg same???..same2 kite mnunggu & lihat....muahahahahhaa"

No comments:

Post a Comment