I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 17, 2009

pencinta yg terbaik

aku intai facebook....tbe2 ternmpak kata2 ini pd status mmber lame aku...maybe dia ade ssuatu yg nak dluahkan,mungkin dia ade perasaan yg tidak puas ati ketika ini....tp,kata2nyer mmbuat aku ttarik....dia x tau wujudnyer blog ni,dan aku x rase yg katenyer ini bkaitan pun ngn aku.....x ramai yg tau siape siahpenyek....kata2 dia yg ingin aku kongsikan bsama disini

"Kini Ku Mengerti Istilah Sebenar Di Dalam Bercinta Tiada Kepastian,Tiada Penentuan Akan Kebahagiaan.Semua Pencinta Haruslah Bekorban Tiada Batasan"


didlm bcinta tiada kpastian & tiada pnentuan kbhgiaan
-yup.....hal ini aku akui pabile aku dh mlaluinyer....smoga aku & tunangku dpt bsabar pabile ade antra kami bdua bdepan ngn mslah,dlm tempoh ini.....aku takut sgt2...aku takut kbhgiaan tu bukan milik kite....InsyaAllah,dgn doa & usaha kite...kite bdua msti dpt gak ape yg kite impikan......yg penting hati & diri kite bdua tetap teguh....

smua pncinta haruslah bkorban tnpa batasan
-kata2 ini aku akui utk hbgn yg sudah bgelar suami istri,ibu & anak,adik bradik....pndpat aku,x semua hbgn sbgai pncinta kite perlu bkorban tnpa batasan tu....utk hbgn yg mmpunyai darah daging ataupun hbgn yg lebih afdal,maka kata2 ini perlu dipraktikkn dlm amalan idup seharian.....bg yg baru bcinta,baru nak mengenal ape itu cinta hawa & adam,yg masih tiada ikatan yg sah,maka perlulah mnggunakan akal yg waras dlm mmpraktikkn istilah pengorbanan ini.... sbgai insan yg pnah mnjadi pncinta,kdg2 ape bile blakunye kegagalan...maka kegagalan dlm hbgn itu anggaplah ianya mrupakan pngorbanan untuk idup kite yg lebih bahagia

No comments:

Post a Comment