I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 13, 2009

any story?

hahahhahaha....tsengeh aku sorg2 lps bace end of d'entry si ckodok....ko boring ker ckodok??aku bkn x nak wat post....tp,jari aku ni....ntahler....jariku berat sgt smenjak dua mnjak ni nak mnaip.....

aku dpt doyan runtuh...sape nak aku blanje,kontek ler aku....but,time offer limited aarr...hahhahahaha...jap lg,kul 5 dh tamat.....hehehehehhe

xder aarr...ade la skit,untung dr investment yg aku wat last year......time2 nak mnghitung ari ke big day nnti,bagus gak ade modal tambahan...leh la wat tambahan pd simpanan.....

"hahahhahaha....wit invest tu dh masuk aarr..."

"huh!!beriya mu....ayg ambik yg blakang jer....4angka dpn jgn lupe kasi syg...hahahahha"

"hahahhaha...xder maknernyer.."


niat di hati nak join korban kt kmpung dis year...aku suruh dia tlg carikn dr bln lps lg kalo ade kosong....tp,ntah...xder sbarang news pun...aku lupe,dia pun lupe gaknyer....masing2 bz....kalo wat seekor kan lg afdal....lg dituntut dlm agama kan??sunat muakkad....sbnarnyer leh,andaikate kitorg adik bradik shati sjiwa...sorg kuar $200 dh lebih dr ckup beli seekor lembu....*sigh...xperla.....kite buat yg termampu jer eerkk....

smlm abah aku mntak tlg 'dia' bawe p banda....road tax kete abah dh tamat,trus abah nk beli ubat yg dh abis.....first time la abah aku mntak tlg dia bawekn ke bandar.....dia dh bkira2 ngn aku.....smpai aje di rumah aku,kebetulan katanyer kedai mkn mkcik bibah masih beroperasi....

time tu aku dh tau mcm mane keadaan dia.....msti aarr x senang duduk....katenyer,mkcik bibah dh tsenyum lebor...hahahhahahahaha.....olooo.....bkn org lain pun,bakal ayah mentua gak kan...thanks eerkk.....nanti ayg blanje mkn.....(^__^)

No comments:

Post a Comment