I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 25, 2009

mood cuti

keje byk..tp,standard la kalu time2 nak cuti ni.....produktiviti keje mnurun....eeerrmmm,ape la nak jd.....smbil2 td smpat lg aku menempel dbel sided kat kete mini aku ni.....nak ltk kat dboard kete,kosong sgt aku tgk....

aku nak ucapkn slamat ari raya aidiladha.....hati2 bawe kete......ingt org tsayang....alhamdulillah,aku dpt pluang wat korban thn ni....aku ingtkn semua dh penuh,sbb abah aku snyap jer x call pun...mlm td abah call kate ade,abah dah bayarkn dlu bhgian aku....abah msukkn nama adik skali....sbagai syarat yg mngambil bhgian dlm korban binatang ni,aku msti ade di surau pd ari raye ni.....lps bsolat sunat ari raya,mjlis pnyembelihan akan dilaksanakan....skurang2nyer aku mesti la tgk gak binatang korban aku tu kan....

pd bedah pasan yg nak mngikat tali ptunangan pd hari raya ni,slamat btunang aku ucapkan.....siah mntak maaf sgt2 sbb x dpt hadirkan diri kat mjlis ko....dak zaha suruh aku p gak,tp mmg x dpt...sbb ari ahad tu aku kene antar adik aku balik utp....dari kg aku - batu pahat - ipoh - shah alam....huhuhuhu...bpusing2 dbuatnyer.....mnta maaf yer bedah.....

No comments:

Post a Comment