I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 30, 2009

Tahniah My Bro..

Tuhan Maha Besar...
tahniah pd my bro yg brada nun jauh di srwk yg pnah jd shabat baik aku dlu....
dah lame aku x contact dia....biasela,aku akan mnjauhkan diri pabile aku rase ade bnda yg x kena
aku leh tgk dia dr jauh jer..
aku doakn dia bhagia bsama wanita itu....hehehhehe..
aku gak doakan dia smoga sihat & kuat slalu...
jgn lembek2 sgt....ingt pesan sis yg dlu2....
sis akn sntiase folo korg bdua punye kisah dr jauh....
idup msing2 dh ade haluan sndri...so,truskan ape yg ade di dpn mata
bahagiakn org yg mampu mmberi kebahagian pd kita...
kalu ingt2 balik,cpt jer kan kisah sis ngn ko dlu,ngn geng2 kite dlu...
sis pun rindu kwn2 yg lain.....
vc2 yg sis buat dlu utk korg,tu jer yg sis mmpu kasi..sbgai kenangan korg semua...

No comments:

Post a Comment