I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, June 23, 2010

beratnya dugaanMu Ya Allah

innalillahiwainnailaihirojiun...

semoga rohnya diletakkan di kalangan orang-orang yg beriman....
seorang adik yg kehilangan suami sekelip mata.....sebak aku melusuri kegembiraannya bersama rakan-rakannya beberapa hari ini di dalam facebook,tiba-tiba hidupnya sedih.....suami yg ditunggu tapi Allah lebih sayangkan suaminya,tidak sempat pulang ke rumah kerna meninggal akibat kemalangan....Ya Allah...beratnya dugaanMu kepada hambaMu itu....usianya baru 25tahun.....baru nak merasai manis-manis bkeluarga......dia kini sedang sarat mengandungkan anak pertama,dan arwah tidak sempat menatap anak pertama mereka yg dijangka dilahirkn pd bulan Oktober ini (seperti yg diborakkn dlm facebook dia)....Ya Allah....tabahkan lah hatinya Ya Allah.....tabahkanlah hatinya yg halus....tenangkan lah rohnya disana....pemergian yg mungkin sesape pun tidak mnyangka.....pemergian yg bukan sekejap lg,tapi untuk selamanya.....Ya Allah Ya Tuhanku........

antara yg diluahkan oleh si isteri di dalam facebook beliau bbrape hari lepas...

mkn sorg2....shoping sorg2...bl la laki aku nie nak lik........huhuuhu
Monday at 4:02pm

burung tekukur kesayangan suami mati..aku tgk makanan burung tu ada lg....tp tak tau lak air dlm sangkar tu dah abes..aku btl2 tak perasan...mn la aku tau cr jg burung nie..slma nie aku x pnah amik tau pon..sume laki aku wat sendr.....huhuhu....
Monday at 5:06pm

ms utk kemas umah...ptg nant suamiku balik..heheeheh
Tuesday at 11:17am

mesti rindu sangat2 kat hubby ko ne...ciannye...
Tuesday at 11:59am.

msti la...kali nie plg lama aku kn tggl...biasanyer x sampai smggu pon..windu beb...sjk pegnan nie jd senstf ckit...
Tuesday at 12.01pm

byk kata-kata semangat,kata sokongan dari sahabatnyer....dia nampak hepy & tak sabar nak jumpa suaminya semalam.....sungguh.....jikalau dugaan seperti ini diberikan ke atas aku,aku tak tahu samada aku masih kuat untuk berhadapan dgn hidup.....aku yg melihat pun dpt bkongsi rasa mcm mane sedih & beratnya hidup selepas dugaan ini,aku tak dapat bayangkan mcm mana empunya diri yg menanggung.....Ya Allah....aku memohon padaMu....tabahkan hatinya.....

salam takziah

No comments:

Post a Comment