I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 1, 2010

majlis yg simple

majlis perkahwinan yg simple..
yang banyak menggunakan tenaga sendiri...
yang dah banyak masa aku laburkan....
cair gak ketabahan aku kadang-kadang
sehingga menitiskan air mata terkilan,kesedihan,kekecewaan
ade sahabat yg datang tidak dapat buah tangan dari aku...
yang tercicir dalam pemberian saguhati...
aku mnta maaf.....
segalanya jatuh atas bahu aku seorang...
aku tak mampu nak memberi yang terbaik untuk kamu semua....
walaubagaimanapun...
aku bersyukur mempunyai ramai sahabat yang tak putus2 membantu aku
dari segi semangat
dari segi doa...
korang membantu meringankan beban aku setakat yang korang mampu berikan....
aku amat btrima kasih pada semua.....
banyak drama yg jadi sepanjang majlis dirumah aku & dia...
kitorg cuba yg termampu....
ape keadaan pun,mmg susah nak puaskan hati semua pihak...
kerna,aku bukannya manusia yg dicipta cukup sempurna segalanya...
aku dan dia hanyalah insan kerdil yang banyak kekurangannya.....
aku minta maaf sekali lagi
hanya ini yang mampu kami berikan pd kalian

No comments:

Post a Comment