I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 15, 2010

mood:m a l a s

perbualan sepi didalam hati :

lame kamu
snyap...knape?
malas la.....malas nk update..malas nak menaip...malas nak berfikir...ekekekekeee
eerrmm.....nape kamu malas.....bosan eerkk....??
ntah...kalu dah malas tu...nak beri alasan pun malas....
eeelllehhhhh.....tau...kamu bosan..kamu bosan dia xder...hahhaa
hahahaa.....pandai pun kamu bace hati aku eerkk...
oloo...kite kan satu hati...satu jiwa lagik..kihkihkih...
yang kamu plak knape sibuk nak tau pasal aku..?kamu pun rindu sama aku yer....
ceehhh!!!!ape plak hati sndri rindu hati sndri....aku cume rindu sama cerita kat sini....dah lame kamu x borak panjang sama aku....iyerlah....lg² sejak kamu dah bgelar isteri ni....kamu mcm lupe yg hati kamu separuh masih disini....
hehehhee...kamu kalu meluahkan perasaan,memang hebat....iyer,aku pun sama macam kamu,rindu nak borak2 disini....tapi,aku masih dalam mood malas....gimana tu??
malas xder ubat....melainkn kamu sndri melawannyer...huhuhuhu
insyaAllah.....nanti aku update yer....x besok,lusa...tak lusa,tulat.....tak tulat,bln depan......hahhahaa
hhuuhh!!!sampai hati kamu meninggalkan aku kat sini lame2 tanpa btemankan kisah kamu.....kamu mmg sudah lupekan aku...uhukss....
oloo....trase plak...mane ade...aku tetap ingt kamu siahpenyek....kamulah teman aku selamanya....aku sayang sgt sama kamu....tapi,mcm aku cakap tadi la...aku masih dalam mood yg agak malas....kamue mengerti???
iyer...aku mengerti.....kamu ngerti aku...aku ngerti kamu.....hehehhee
nanti aku update yer...

No comments:

Post a Comment