I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 13, 2010

Berbuka : Hari Ke-2

hari ke-2 berpuasa di bulan ramadhan.....aku balik keje awal gak,tapi sampai umah yg x smpai 15km tu dekat sejam...jam 6ptg baru aku smpai......semuanya disebabkan jln yg jammed......huhuhuhu....sabor jer la....

semalam aku
masak sotong percik....nak abiskan santan yg beli wat rendang hari tu...simpan lama-lama tak elok nanti....biaselah aku....aku suka mengubah cara masakan tu.....kebiasaannya,ape-ape yg berkuahkan percik ni kene bakar...x kisahla ikan ker,udang ker,ayam ker ataupun sotong...barulah sedap masakan percik tu kan.....memandangkan budak rumah pun nak memasak semalam,aku pun kene la kejar masa gak.....tak leh pentingkan diri.....huhuhu.....so,aku rebus jer sotong tu....leh tak???hahhahaaa.....belasah jer la siah,asalkan sotong tu masak.....lepas tu aku buat kuah percik seperti biasa....belajar dari dia ni....dia kan biase buat ayam percik time bulan puasa....hehehhe....

aku leh curi
masa utk memasak 30min jer.....jd,menu ke-2 aku,hanyalah telur dadar......dah siap...simple jer makanan berbuka yg aku masak semalam....

gamba-gamba ni aku ambik dr google jer...sekadar hiasan...kredit pd tuan empunya gamba...hehehehhe....

amboi ko siah...tiap² hari ker ko nak tempek ape ko makan kat sini???

hahahhaha....xder aarrr.....saje nak mengaktifkan blog aku ni...ganti yg dlu²...dlu kan lame senyap....

eerrmm....macam² ler ko ni siah....ko saje nak menduga iman aku time pose² ni...dh la gamba ko ambik kat pakcik google jer....x baik tau ko siah...tempek gamba makanan banyak².....nanti leh terbatal pose....

hahahhaa....iyer...yer o jer ko ni......ari tu aku senyap,ko bising....knape lame senyap...skang aku aktif skit,ko bebel gak...hhuuhh!!malas ler nak layan bisikan hati....tgk jer laa....huhuhu

No comments:

Post a Comment