I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 6, 2010

tak masuk dek akal

tak tahu nak wat tajuk ape....hahahhahahah!!!!tak masuk dek akal....leh la tu kan???suka-suki aku jer......

bedah dah tau psal ni.....semalam lepas terbongkar kisahnyer,aku terus send msj kat bedah......apepun,alhamdulillah....aku bahagia dengan hidup aku sekarang...Allah dah beri yang terbaik di depan mata aku....setiap apa yg berlaku,ada hikmah dan sebabnya......Thank to Allah again....

ingatkan wife dia orang senegeri ngn dia gak.....dasar lelaki kan??aku tak berani nak salahkan siapa dalam hal ni....ape yg dah Allah aturkan,pasti ada sebab dan musababnya...aku percaya yang itu jer......kisah terbongkar pabile semalam adik perempuan dia try add fb aku as friend...tp aku ignorekan.....dari situ aku nampak sibling salah sorg wanita ini....as sister....setahu aku diorg cuma 3 beradik,tiada kakak....maka aku klik fb wanita itu.....maka terdedahlah siapa dia.....wife pd bdk llaki itu....cantik wanita ni.....memang aku tak nafikan,amat cantik.....seorang guru matematik di sekolah menengah kat tersang,raub......berasal dari jengka 16,pahang.....berada dan mengajar di dalam satu daerah raub,cikgu bujang sama bujang.....nilaikan lah sendiri......apekah benar mak dia ada masuk campur dalam pengaturan ni atau pun diri lelaki itu sendiri yang membuat dan mereka cerita.......

sekarang ini,saat ini.....aku sudah bahagia dengan pasangan aku.....zaha yang terbaik utk aku.....apa yang aku harapkan,dia bahagia dgn cara & wife dia.....aku bahagia dgn hidup aku......aku berharap,selepas ni tiada lagi gangguan dari manusia itu......alhamdulillah,aku dah matikan no fon lama tu.....no tu tak aktif lagi.....aku dah buang segala-galanya selepas aku bertunang tahun lepas.....sehingga la aku dah layari alam perkahwinan ni,aku dah tutup terus pasal tu.....

apa yang suami aku suruh aku buat sekarang......cuba pulihkan hubungan aku ngn akak aku......aku cuba.....tapi jika satu pihak jer yang bertindak,aku tak rasa niat dia untuk lihat aku adik beradik bersatu semula tercapai.........insyaAllah,aku akan cuba......

No comments:

Post a Comment