I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 5, 2010

darussyifa'

doa segala penawar
Dengan nama Allah yang maha menyembuhkan,dengan nama Allah yang maha sempurna,dgn nama Allah yg maha menyihatkan,dgn nama Allah yg maha menyempurnakan,dgn nama Allah yg memiliki langit dan bumi,dgn nama Allah yg tidak memberikan mudarat sesuatu di bumi juga di langit,dan Dia maha mendengar lg maha mengetahui....


tak abis lagi kisah pasal sakit....hehehehehe......ari jumaat lepas aku masuk keje,tapi ari sabtu aku apply cuti lagi......vacation yg dh lama dirancang,p tambun ngn member2 skolah.....nak tak nak,larat x larat...aku kene p gak,sebab hotel seme dah booking.....huhuhuhu......

hari jumaat malam,member aku yg dekat salak tinggi syorkan supaya aku cuba berubat kat darussyifa' bangi.....lagipun malam tu beriya benar dia mengajak kitorg tidur kat rumah dia.....demi kawan,kitorg ikut la permintaan dia.......sebelum maghrib lagi aku,dia bersama sahabat tu p ke bangi.....sampai sane,diorg bsolat kat masjid yg kebetulan berada di depan rumah yg dah dijadikan cawangan darussyifa'.....

alhamdulillah....nasib aku baik.....tak ramai orang pulak malam tu.....aku orang ke-6,elok-elok aku sampai,dah mula 3-4 orang lain masuk isi nama tunggu giliran....tak lama pun aku duduk,dah sampai giliran aku....dia teman aku masuk sekali....katanya,dia pun nak minta air penawar gak...uiksh!!kesempatan depan mata kan....bukan selalu dapat datang sini katanya....

bagi aku,cara perubatan darussyifa' sangat berilmu....sebelum tu sempat gak la ustaz tu bimbing & nasihatkan kitorg yg baru berkahwin ni......amalkan doa-doa tertentu.....menegur dia,kebetulan time tu dia pakai gelang tali......hahahhahahah!!!!padan muka.....time tu gak ustaz suruh dia bukak gelang tu......sekali lagi kuliah ringkas diberi pada dia....hehehehhee.....tak per,betul ape yg ustaz tu tegur.....bgaya ade caranya......walaupun maybe kite pakai gelang kat tangan sekadar untuk bergaya,tapi kene ingat apekah 'gaya' itu disukai oleh Allah....kite mngadap Dia 5 kali sehari.......terima kasih ustaz sebab tegur dia......terima kasih gak sebab ingatkan kitorg......

No comments:

Post a Comment