I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 5, 2010

menu buka puasa

dah nak masuk bulan ramadhan,tapi puasa ganti masih belum selesai bayar....hhuhh!!!teruk kan.....tahun ni tak macam sebelum² ni,tahun ni aku banyak lalai,makin jahil agaknya.....suka benar bertangguh......insyaAllah,hari jumaat ni langsai la hutang aku.......

semalam aku tak tahu nak masak apa.....sambil memandu balik tu,kepala ligat berputar....nak wat ape eerkk.....ayam ade sikit kat peti tu......eeermmmmmm...singgah giant la jap,beli rendang......maka..menu aku petang semalam nasi dengan ayam rendang.....simple,sebab perut aku sorg jer yg makan.....terus beli tepung pulut semalam,wat onde-onde pun sedap gak.....gatal tekak nak makan.....
naahhh......hasilnyer yg tak seberapa......onde-onde aku buat sikit jer....dalam 14-15 bijik jer.....kesiannyerr.....masak beriya pun,aku makan sorang gak.....huhuhu....

rendang ayam yg saje aku buat kuah sikit...tak nak terlampau kering,leh makan ngn roti.....dan sedihnya,tak berapa pedas....perut aku kene pantau lagi skang ni.....tak boleh makan pedas sgt.....huhuhu((jgnla tgk rupa rendang tu....mmg tak menarik pun....hahhahaa...))

ni plak onde-onde atau org panggil kuih buah melaka.....wat sikit jer....cukup utk aku sorg makan..yg ni pun dah tlebih....makan setakat 2 3 bijik jer...huhuhu

No comments:

Post a Comment