I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 23, 2010

muka aku yang sombong

sejak sekolah lagi,aku dah lali bila orang panggil aku budak sombong...semuanya sebab muka aku yang susah nak senyum,dan bibirku yang muncung....hahahhahahaaa.....gara-gara susah nak tinggal hisap puting botol kecik dulu,mak kata bibir aku jadi macam tu....kihkihkihkih.....ok tak alasan yang aku beri ni???heheheh

aku harap,orang diluar jangan la menilai seseorang dari rupanya,dan terus melabelkan orang seperti aku 'budak sombong' dan 'berlagak'.....rupa tak cukup untuk menilai macam mana perangai & sifatnya....kenapa perlu anggap seseorang itu sombong sedangkan korang tak pernah berinteraksi dengan dia? Sebab dia tak senyum kat korang?sebab dia tak layan korang cakap?sebab dia tak nampak korang,walaupun korang nampak dia....jadi dia akan berjalan tanpa memandang dan menghiraukan orang sekeliling....

mengertilah korang
semua.....wajah sombong itu bukannya sombong pd hakikatnya,mungkin dia rabun macam aku dan riak mukanya memang susah nak lemparkan senyuman...ketika sedang menonton tv,muka orang sombong ni akan lagi ketara sombong dengan mulutnya yang muncung....walaupun sering kali dilabelkan muka sombong,korang tak kenal lagi hati dan sikapnya....hatinya baik...contohnya,macam aku....hahahahhahaaaa!!!!

minta maaf pada sesapa yang berselisih dan terkecil hati ngan aku lantas tergerak dihati kalian....

"iskh!!sombongnyer dia ni..."

aku tak berniat
nak buat korang terasa hati......aku tak pandai nak membuatkan wajahku kelihatan senyum sentiasa...

No comments:

Post a Comment